Några dagar i bilder

  2012-02-13 - 16:30:56 /Gården

Hallådär!

Vi flyttade in i Stenvik i förrgår, och där har vi inget internet ännu så jag sitter hemma i Bomhus och grejar med bilder och gör grejer som kräver internet. Så här kommer det lite bilder!


Mys-stund med djuren.


Igår fick Katten flytta in i huset också. Han jamade högt i nån form av protest och sen blev han lugn. Snuttan som vi slängde ut en liten stund innan vi släppte Katten lös klättrade på fönstret och ville iiiiiiiiiin! De ignorerade varandra genom fönstret så vi tyckte det var lugnt så hon fick komma in. Katten som slåss med allt och alla var helt lugn. De nosade lite på varandra och HON fräste åt katten, haha. Katten och Felix har knappt hälsat men de har legat bredvid varandra så det verkar ju också lugnt. Skönt! Tvärt emot allt vad vi trodde skulle hända...


Katten inspekterar.


Och så kom Jon! Han ville inte komma ur transporten. Helt tvärt emot Breeze, hon flög ut!


Min kamera trivs ganska bra... fint!


Fotografering i eftermiddagssolen var givet.


Som sagt...


Bild från när Lukas & Gandalf släpptes ihop med Jon & Nanook.


Gandalf vill ha Lukas för sig själv!


Nisse trivs också!

Sådärja. Nu har jag bloggat bilder tillräckligt för en hel vecka tror jag, så ses om en vecka då ;) Nä ska försöka lägga in lite mer bilder vart eftersom, men vi håller på och flyttar möbler och grejer så finns inte så mycket tid till annat. Men ha det bra så länge!



KOMMENTARER

 Ditt namn: 

 Din E-post: 


 Vad heter din blogg? 


 Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?