Huset på insidan

  2011-12-05 - 17:22:50 /Huset

När jag lägger upp inlägg om gården på min blogg så kommer jag kopiera och lägga upp här också, så ni vet. Så om ni läser min blogg kanske det blir lite upprepning, men det gör väl inget ;)

Idag har mäklaren och fotografen varit här och fotat huset som vi bor just nu. Så imorgonkväll dyker det upp på hemnet, kan länka då! När dom stuckit var jag lite sugen själv på att fota så jag drog ut till huset och lekte hus-fotograf. Blev lite sur för att det aldrig blev bra, eller som jag ville. Så när jag var på sista bilden så upptäckte jag att jag hade högsta iso av nån jäkla anledning :D Så alla bilder är brusiga som tusan, förutom den sista där nisse dök upp, ovanligt.... 8-)


Detta är det minsta rummet, där det kommer vara kontor/sovrum till mig när jag inte vågar ligga ensam i uthuset ;)


Köket, lite renovering krävs såklart som man kan se! Bakom kameran är det ett rum till också, det ser ungefär ut som det första, fast med två stora fönster.


Spis


Trappan upp, eller ner, det får man bestämma själv!


Såhär ser det ut när man kommer upp. Till vänster om mig utanför bild står det största blåa träbordet jag någonsin sett!


Detta blir mina föräldrars sovrum. Inte alls avis, nej! Ställer man sig där vid altandörren så ser man hela havet och annat smått och gott. Mys.


Detta blir lillasysters rum. Det största i hela huset, såklart. Med utsikt över hagar och ridbana.


Också i amandas rum.


Också min crib då såklart! Det är väldigt rörigt just nu eftersom vi bytt lås och ställt in alla mina grejer som inte får vara i mitt rum hemma nu under fotograferingen och framtida visningar. Kommer bli sååå najs när det är klart. Det man ser på bilden, förutom nisse då, är ett litet minikök, "vardagsrum" och till höger om trappan är det ett litet litet rum som ska bli toalett. Dock är inga rör dragna än. Och går man i lilla trappan upp så kommer man till sovloftet.

Yay!


/ Sofia



KOMMENTARER

 Ditt namn: 

 Din E-post: 


 Vad heter din blogg? 


 Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?